Selasa, 12 Februari 2008

bila hati ku boleh berkata jujur,,,

bilamana boleh berkata jujur,,, hati ini sedang menjerit,, sakit rasanya memendam rindu, sesak terasa memendam kasih,,
bilamana boleh berkata jujur,, lelah rasanya menanti,, letih raga kurasa,,
bilamana boleh berkata jujur,, tak kuasa rasanya harus menanggung beban ini,,ingin rasanya semua lepas,, sesak rasanya dada ini,,,

bilamana boleh berkata jujur,,, aku ingin dia,, hanya dia saja,,
bilamana boleh berkata jujur,, enggan rasanya melepas mu,,
bilamana boleh berkata jujur,, aku hanya ingin dia milik ku cuma aku saja!!!!

Tuhan,,, lepaskanlah penderitaan ini dari diriku,,,
buatlah aku bernafas dengan lega lagi,,,

bilamana aku boleh memilih maka aku menginginkan dia milik ku

Tuhan berikanlah yang terbaik untuk ku,,, yang dapat melepaskan penderitaan ku
aku yakin Engkau sudah membuat rencana yang luar biasa indah hanya untuk ku.

Tidak ada komentar: